Blogosfera cinefila: 28 ianuarie – 3 februarie 2019

Bine ai venit la articolul săptămânii dedicat Blogosferei cinefile.
Daca ai recomandări viitoare acest articol saptămânal te rog sa le lași în comentariile acestei postări și va fi luat în considerare.
În acest prag către prima săptămână din februarie au fost câteva premiere care merita menționate dar, sa vedem ce pareri a avut blogosfera.
Apariția nominalizărilor la Oscar ne-a ajutat sa ne completăm lista de firme pe care le-am ratat și din această perspectivă, Iulian Fira notează în caietul de însemnari tenta politică a anului prezentă și în filmul Green Book.
Angela Alexandru vede Calmul dinaintea furtunii și ne pregătește pentru venirea lunii martie cu 10+ filme despre supravietuire iarna
Cu siguranta un proiect riscant, „Serenity” are publicul lui, indepartandu-se de ceea ce iti promitea in trailer: un „Dead Calm” mai feminist, poate si o intersectare intre „The Village” si „Basic Instinct”.
Emil Calinescu îmbină trei perspective din care poate fi văzut filmul Mary Regina Scoției și ne anunță că a scapat din cinematograf la finalul filmului Escape Room
Mary Queen of Scots poate fi privit din 3 perspective: istorica, a prezentului si a utilitatii acestui film in ziua de astazi și teatrala.
Alin Ludu realizează o listă cu cele mai bune melodii originale din filme in anul 2018
Este despre ce mi s-a părut cel mai meritoriu și original, deși în meseria asta e greu să faci așa ceva, din ce în ce mai greu, mai ales în Hollywood, care vrea totul împacheet ca un hamburger, cu muzică wall-to-wall.
Lucian Ceuca ne oferă părerea lui despre filmele Serenity, Glass, Polar, IO, The Uncivil War (2009) și Blackklansmann
Anca Hromadnik scrie pe dinfilme.ro despre Serenity
Dacă „Serenity“ ar fi rămas în tiparul unei istorisiri cu pescari, probabil ar fi fost la fel de bun ca „Moby Dick“. Matthew McConaughey îi dă personajului său, Baker Dill, şi adevăr, şi obsesie, şi solitudine, îl „condimentează“ chiar şi cu erotism.
Carmen Florea incepe cu spatele seria filmelor in care aflii cum sa iti dresezi dragonul
Pelicula excelează atât la capitolul conținut, construcție, cât și la nivelul muzicii orchestrale, care subliniază momentele tensionate, exacerbând emoțiile. De asemenea, spre deosebire de multe alte producții de acest tip, la final există realmente o concluzie, o morală, ceea ce un punct esențial pentru copii, care inevitabil caută modele. Pentru mai multe detalii legate de acțiunea în sine, vă invit cu mare drag să mergeți la cinematograf, merită și pentru cei mari, nu numai pentru cei mai mici dintre fanii genului.
Ștefan Apostol oferă un omagiu actorului John Cazale invitându-ne să vizionăm documentarul realizat de către HBO.
Deși nu era o stea uriașă, John Cazale era considerat un ,,talent rar, cerut de marii regizori ai erei”.
Călătoria Perfectă scrie despre Glass, și renunță complet la ideea de a pași intr-un escape room (cu exceptia filmului)
Daca pana acum nu-mi placeau aceste camere, dupa ce am vazut acest film este clar ca nu o sa mai pun piciorul intr-un asemenea loc.
Raluca Uluițeanu privește Serenity dintr-un unghi diferit venind cu întrebări către noi
Si revenind in realitatea “Serenity”, oare cine va controla jocul tau numit “vacanta”?
Diana Cuzic abortează o tema actuală și foarte importantă prin filmul Brexit: The Uncivil War
Decizia Marii Britanii de a părăsi Uniunea Europeană este un fapt ale cărui consecinţe nu pot fi încă estimate. Nu este vorba doar de consecinţele economice şi sociale ci şi despre cele care au în vedere regulile după care se va desfăşura de acum înainte viaţa politică nu doar în UK, ci şi în restul lumii.
Același film este privit de către Ileana de la evantaiulmemoriei.ro drept o lecție de politică din care avem multe de învățat
Andrei Vornicu ne satisface pofta de artă cu filmul Casa pe care Jack a construit-o
Acuzat de mulţi critici (conservatori şi obtuzi, din punctul meu de vedere) că a început să folosească şocul ca scop în sine şi nu ca mijloc, iconoclastul regizor-scenarist Lars von Trier a lansat o nouă producţie menită în egală măsură să confirme acuzaţiile, dar şi să le răspundă în răspăr.
Ionuţ Mareş scrie în Ziarul Metropolis despre viața celor doua regine din filmul Mary Queen of Scots și despre documentarul HBO Jane Fonda in Five Acts
Fără a fi inovator, „Mary Queen of Scots” (2018), debutul regizoarei britanice Josie Rourke, are farmec în special prin confruntarea pe care o pune în scenă între două rivale, Maria Stuart, regina Scoţiei, şi regina Elisabeta I a Angliei, jucate de două tinere staruri: Saoirse Ronan şi Margot Robbie.
Pentru a încheia cu ceva vizual, cu toate ca eu am scris acest articol, voi afirma și eu: „Sam did it!”
Iți urez o săptămână ușoară și, atunci cand consideri ca nu mai poti să te gândești la munca, ia un film usor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.